2010. augusztus 6., péntek

HONG KONGGG



nahh.. kezdenem is, a kozeperool :) az elejerol mar nem tudom.
a jokkal kezdem, hogy anya megdicserjen mindig szep pozitiv vagyok:)
ma felkeltem, elmentem Jinnel ( jaj ha in medias res volt, akkor gyorsan egy leiras : Jin az a lany, akinel lakom ingyert, es fontos ismertetojele, hogy hanyatt vagna magat, ha latna egy sarokkadat vagy egy zuhanyzot) szal elmentem vele a 10 thousand buddha monestarybe, ahol vegig kellett maszni egy csomo lepcsot, hogy megnezzem az aranyfeju, aranytoku, arany puncis buddhalanyokat es buddhafiukat. imadtam. kepek majd kesobb.

Ezutan hazabuszoztam felmentem a netre es vegre megtalaltam Annat, igy vele es egy USC-s exhcange lannyal a Mong Kokon talalkoztam. Annat elhagytuk, en es JAnice elmentunk a Peakre megnezni a gyonyoru ejszakai kilatast, kifizettunk erte egy zsak penzt, es csinaltunk 1000 kepet, aminek fele homalyos a masik felen pedig izzad a fjem, de maugy jok lettek :)
Ezutan megtalaltuk Annat, aztan megneztuk a Lan Kwai Fongot ahol a legtobb szorakozohely van amit valaha lattal, es allati jo zene szol, sok jo europassi es eurolany a csin csanguk kozt kitunnek:))
A nap legjobb resze : JAnice elvitt egy nagyon szep japan etterembe, ahol vegre 2 honap koplalas utan ujra ehettem SUSHIIIIIIIIIIITTTT es imadtam. ez volt a legszebb host ajandek amit kaphattam tole.
Szulinapomra is ezt kerek majd, postan lehet kuldeni, FEDEX el ha lehet, a 3 napos meg eheto :)
mara ennyi voltam, anya hitvallasa megint bebizonyosodott, mire leirnam a rosszat befaradok.
bocsi, a nem atvaltoztatott blognevert, ha lesz ido az is updatelve lesz.
csok mindenkinek
denever te meg hianyzol:)

1 megjegyzés:

  1. navééégre h 1kis hír rólad...:) csak így tovább, szorgosan update-eld csak a blogot;) én már tökjól vagyok, szinte a régi! te is hiányzoool és vigyázz magadra nagyon

    VálaszTörlés